Gogo arkadaşlar benm oğlum bir yaş aşılarını oldu lakşn su çiçeği aşısı devletin elinde yokmuş sizde böle bir cevap aldınız mı inş heöen gelir ve olurlar. acaba ateşde yapar mı😢
Edaemralp Gogo merhabalar biz 1 yaş aşısında 3 tane olduk su çiçeği de vardı. Bence onu hekiminizle görüşün ve eline geldiğinde hemen yaptırın. Ateşte bizde olmadı umarım sizde de olmaz.🌸😌
Yasemin89- Gogo bizde 1 yaş aşısını yaptırırken yoktu sağlık ocağındaki ebemiz gelince size haber vereceğiz demişti 3 ay sonra geldi aşı. ateş fln yapmadı.
Ksd Gogo evet benimde 1 yaş asısınd yoktu gelince haber vereceğiz dediler 15 aylıkken aradılar gidip yaptırdım ateş felan yapmadı çok şükür 🙏
ozge3747 Gogo Su çiçeği aşısı geçen ay sınırlı sayıda geldi. Herkese haber vermediler el altından yaptılar bazı yerlerde. Ben kızıma bir ay önce yaptırdım, burada post açmıştım haber vermek için ama kimse takmadı
Gogo Edaemralp acaba özelde yaptırsak su çiçeği aşısını yinede sağlık ocağı gibi aşı kaydınuağıyotlar mı mesela menenjit aşılarını özel aşı özel dr da yaptırıyoruz ekranda görünmüyor e devlette acaba özel dr da yaptoromca girerlermi kayda
Muverrih Gogo Biz özelde yaptırıyoruz sağlık ocağı hemşiresi kontrol edince bilgileri görüyor canım öteki türlü rahat bırakmaz seni ararlar.
Guligul Gogo uzulecek bir sey yok sakin olun. 1 yasina girenleri siraya almislar. Asi geldikce cagirip yapiyorlar. Biz de bekliyoruz yakinda gelir diye dusunuyorum.