Bende de aynı sorun var . Şuan oğlum 19 aylık . Memede uyuyor. İlk doğduğunda asla yatağıma almadım ama eşim covid oldu ve korunmak için annemin evine gitmek zorunda kaldık. Annemde ayrı yatak olmadığı için aynı yatakda yatmak zorunda kaldık . Eve döndük ve şimdi malesef bide benimle yatmak istiyor. Kendi yatağına yatırdığım zaman yarım saat içinde uyanııp beni al diye kollarını açarak ağlıyor 😞