2 aylik bebegim var iki hafta oldu kakasıni sadece 1 kere yapti normal mi? Gecen gun saglik ocagina goturdum lavma verdiler bir kullanimlik gun icerisinde kullandim o an yapti kakasini dahada yok yapamiyo kendini cok sıkıyo yapabilmek icin zorluyor kizariyo