Öncelikle bol su ve dinlenme en iyi süt artırıcı şeyler.. benim bebeğim de 2 ay 22 günlük, göğüsler bir süre sonra terbiye olduğu için sertleşmiyor, bebeğiniz emdikten sonra çiş ve kaka yapıyorsa doyduğu anlamına geliyor, 2 haftada bir sağlık ocağına götürüp boy ve kilo kontrolü yaptırabilirsiniz. Bi de ne kadar az stres o kadar iyi süt 😇