Iyi geceler hanımlar anca fırsat buldum. Ne zamandır soracağım bebegim 8 aylik sadece parmak emiyor birsürü emzik denedim asla tutmadi sizce suan biraktirmak icin uğraşmalıyım yoksa zamanla bırakır mi bir sekilde biber surerim oje surerim bırakır gibi geliyor ama :(((çokta moralimi bozmayın olur mu sanki emzige gore daha zor çünkü "((