Elmayanaginannesi Zümrelerim merhaba Mayıs ayında çalısmaya başlayacağım uç astlık sut iznim olacak sizler nasip kullanıyorsunuz 08.30/13.30 çalışıyorum koy okuldayım ortak servis ile gidiyoruz sizler nasıl bir yol izlediniz
Beyzaaslan Elmayanaginannesi süt izninizin olacagini idareyle gorustunuz mu acaba onlar ne diyor.. Yarım gun çalışmıyor musunuz zaten
Metindamla Elmayanaginannesi ben de okul öncesi öğretmeniyim müdürüm süt iznimin olmadığını söyledi zAten yarım gün çalışıyorsunuz süt izni de versek geriye zaman kalmıyor dedi :(
Karenimmm Elmayanaginannesi benim de bildiğim kadarıyla yarım gün çalıştığınız İçin süt izniniz YOk hocam
Elmayanaginannesi Beyzaaslan ben yönetmenliğe baktım orda hakkımız olduğu saatlerini öğretmenin ayarlayacağını müdürün kesinlikle karışma hakkı yok diyor o yüzden var fakat köyde okul ev merkezde olduğu icin nasıl pratiğe dönüşür onda kafam karıştı
Elmayanaginannesi Karenimmm ben yönetmenliğe baktım bar yazıyor hocam ama ev okul arası mesafe olduğu icin nasip uygulayacağım onu bilemedim
Cinarege_ Elmayanaginannesi hocam önceden sınıf ve okul öncesi ögrt yokms artık var sanrm hangi yönetmeliği okudnz