Park beşik kullanıyorduk ıcıne gırıyordum yanına uzanıyordum uyuyormus gıbı yapıp gozlerımı kapatıp eeeee eeee dıyerek kendı kendıne uyudu cok zorlandım ilk gün 45 dakkada uyudu meme ıstedı agladı ama sabrettım sonra boyun fıtıgı cıkınca montessori yatak aldım sımdı odasını kapatıyorum loş ışıkda arkada piş piş elektrık supurgesı calısıyor ben yatakta uzanuyorum eee dıyorum yıne o dolasıuor odada arada benı yokluyor ama ben meme vermıyorum cok aglıyor bazen su ıcırıuorum uykusu gelınce mecbur yataga kendı cıkıyor yanımda uyuyor ımkansız degıl sadece sabır bır haftaya hersey yoluna gırer yeterkı sız kararlı olun bu arada gece emmek ıcın uyanıcak emzrmeyın su ıcirın eeee dıyın uykuya dalar dalmazsa odaları gezdırın ısıkları acmayın konusun onunla meme uyudu bızde uyucaz herkez uyudu baba uyudu gıbısınden soyleyın anlıyorlar tvyı acın tasvıp etmıyorum ama malesef alısıncaya kadar yada vıdeo ızletın sonra esnemeye baslayınca odasına goturun ama kararlıysanız sakın meme vermeyın vıcdan yapıp ben tekrar emzırmeye basladım yaş ılerledıkce dahada zorlanıcam tamamen kestim