Anneoldum_ öncelikle geçmiş olsun sarılıktan çok çeken bi anne olarak bildiklerimi aktarmak isterim, saydığınız şeyler yoksa muhtemelen ya anne sütü satılığıdır ya da uzamış sarılık. İnşallah uzamış sarılık değildir ki bizimki buydu. Tahlil tetkik verirsiniz tekrar değerlerinize bakacaklar karaciğer enzimlerine vs. İdrar tahlili almadılarsa idrar alırlar. Enfeksiyon var mı diye uzamış sarılığın en önemli sebeplerinden biridir bu