[silindi] yamacalimoms Ayy adını okumadım cevap verirken gördüm🥰 ballımmm🙈 vermen gerekiyormuş galiba, mama ile beslenenlere su verilir diyorlardı 🤷🏼♀️
Linaaaammm yamacalimoms herkesin kendine kalmış ben mama ile beslediğim için doktorum hep ver demişti verdim de bi zararı olmuyo 🤷🏼♀️
TiniminiKayra yamacalimoms her mamadan sonra 1 2cay kasigi canim yazik yaniyodur cocuk agzi temizlensin hem pamukcuk olmz
[silindi] yamacalimoms Galiba öyleymiş 🤷🏼♀️ ben artık doktor tavsiyesiyle Egeye de veriyorum 1 çay kaşığı. Suyun fazlası zarar diye biliyorum bebekler için. Ama genel olarak zararı yok. Yani ben böyle duymuştum 🥰
yamacalimoms TiniminiKayra pamukçuk olmadı doktora sordum gerek yok dedi bana zaten 130 CC mama hazırlamak için 120 CC su koyuyorsun dedi
Busegokce yamacalimoms 2 buçuk aylıktan itibaren veriyorum. O zamanlar çay kaşığı ile veriyordum ara ara. Şu an 6 aylık biberon ile kendisi ne kadar içmek isterse. Gün içinde ara ara çay kasigi ile verebilirsiniz.
Umutkusu yamacalimoms bana vermem gerektiğini söylemişti doktor her mama sonrası çay kaşığı ile ama ben istediği kadar verdim. Başlarda istemedi zamanla alıştı
Cnmsda Sana kalmış ne zararı ne de faydası var. Mamanın yoğun tadı bebeğin ağzından gitsin diye verebilirsin. Ama vermesende bebeğin susuz kalmaz. Zaten mamanında %90 ı su.