ftmm Yaklaşık 3 senedir bu ağrılar benimle ne yaptıysam geçmedi bebekten sonra dahada çoğaldı böyle bir durum yaşayan var mı
17062019 ftmm Ben yasiyorum canim.emar cektirdim.sonuc 3 yerden boyun fitigi cikti.fizik tedavi gormek bile fayda etmedi.lanet bir agri
Sevinc543yakut ftmm bende aynıyım canm 5 yıldır falan çekiyorum boyun düzleşmesi ve boyun fıtığı var çok fena bi ağrı bi kez fizyoterapiste kulunclari kirdirdim baya iyi gelmişti
Narincik ftmm boyun düzleşmesi,bel fıtıgı,bel düzleşmesi var bendede kulunc faln sniyodum. Simdi ilac tedavisi görüyorum bitince gel dahada kasların düzelmezse fizik tedaviye basliycaz dedi yas 24 cocuk sayisi 1 simdiden böyle olduysam😀
ftmm Narincik bende de boyun düzleşmesi var bende 25 yaşındayım 1 çocuk baya vücut yorgun ve ağrılı bu yaşta
Annem42 ftmm malesef ben canım 2ay oldu dogum yapalı boyun agrısı gecmıyr ama normal uyku yok hiç sürekli gaz cıkartma meselesi kollar tasımyr artık insallah gecer en kısa zamanda egzersiz yap cnm biraz fayda edıyr
Moci Doğumdan önce boyun düzleşmesi ve bel fıtığı başlangıcı var demsti kilo almam yasaktı uzun süre ayakta ve aynı pozisyonda durmak ağrılarımi artıyordu doğumdan sonra dahada arttı kiloda var üzerimde en son Mart ayında gtmstim pandemi yzndn kontrole gdemedm