Of aynı sorun bizdede var oğlum 4 aylık sadece mama ile devam ediyoruz geçen hafta doktora götürdük gaita testi yapıldı gizli kana kadar bakıldı herşey normsl çıktı, iki tane probiyotik ilaç verdi bağırsak için birisi toz mamaya karıştırılıyor diğeride damla şeklinde ama ne yazık ki fayda etmedi oğlumun kakası sarı mukuslu ishal yani.. Hipp organik kullanıyordum hep doktorum bide sma deneyelim dedi şimdi ona başladım dünden beri fakat yine ilerleme yok eğer geçmezse raporlu mamaya başlatacak ☹️