Dilekgngr iyi düşün canım öncelikle Allah da nasip ederse olur tabi 2.bebegin. benim 15 aylık oğlum var ve düşünmüyor uz 2.yi sebebi ise yaşadığımız dünya ne olacağımız belli değil ortam çok kötü hastalıklar geçip geçmeyeceği de belli değil korkarak dışarı çıkarıyoruz çocuğumuzu çoğu zaman çıkamıyor uz bile yoksa bı kardeşi olsun bende isterim ama Malesef Benim fikrim de bu.