Yamacimm Fatmallper1 o şişlik bende de var bikaç gündür de mide bulantısı bugün test yapmayı düşünüyorum hatta🙈
Birceninannesi Fatmallper1 maşallah😂 doğum kontrol hapı kullanbilirsiniz adet olmadan da kanda gebeliğe bakıp kullanılabiliyor regl döngünüzü başlatır bebiş de 6 ayını geçmiş zaten
Mora @Fatmallper1 12 aylık hala olmadım aynı senin dediğin gibi 40 tan sonra oldu bi kaç gün bir daha tık yok 🙄 doktora da gittim normal emzirme döneminde dedi ama bilemiyorum ya insan çok rahatsız hissediyor
Mora @Fatmallper1 Bir arkadaş böyle hamile kaldı anlamadı da 😂😂 bende aynıyım canım bi çözüm bulamadım bekliyorum 🧐😂
metehanmom_ Fatmallper1 cezveye suyu koy yarım soğan doğra elinde rastgele biraz da maydonoz at kaynasın 5 dakika, ağzını kapat dinlensin 10 dk sonra iç 😊
2prens1prenses Sezaryen dan sonra 6 aylık olunca oldum cok kanama oldu 2 ay sonra birdaha oda aynı kanama cok düzensiz belirtiler oluyor ama gününü bilmeyince cok kötü normal de düzenliydi
Mirayse Fatmallper1 ilk kızımda 20ay olmadım. 2.yi görcez 😅 ama ben sinir stres siskinlik yapmadı hatta cok rahattı ohh iyiki olmadm dedm
Fatmallper1 Mirayse yok ya bende valla bir gerginlik var görseniz 😂 eşime şaşıyorum nasıl alttan alıyor beni diye
Fatmallper1 Yamacimm ya bir kişi daha öyle dedi ben de Bugün bir test alayım en iyisi töbee allahım sen korun😂 daha 7 aylık bir canavar var evde 10 çocuğa bedel