2ay 8 günlük bebeğim var ve ben şuan 2. Adetimi görüyorum süt korumadı acaba sütümle alakalı mı gögüslerim de yumuşacık ama bebeğimin günde 5 kere falan bezini alıyorum var mı sütüm yetmiyormuş gibi hissediyorum kafam biraz karışık var mı benim gibi olan🤷🏼♀️