eymennmom- merhaba,öncelikle geçmiş olsun 💐 ben 1 hafta hastanede tedavi gördüm kan sulandırıcılarla, 2 sene kan sulandırıcı iğne kullandım oğlumu emzirdiğini için, sonra bıraktım emzirmeyi ecopirin kullanıyorum eğer yeni olduysa hiç beklemeyin hemen açtırın uzun vadede ağır sonuçları olabiliyor benim ki açılmış dedi doktor geçen gittiğimde ama tabi herkesin aynı olmuyor eğer yeniyse dediğim gibi güvenilir bir doktorla anjiyo olun bence