Gmzbl Herkese iyi akşamlar. Sezeryanla doğum yaptim 10 gun oluyor. Kesik yerinin ust kisminda yumurta gibi sertlik ve şişlik var. Başına böyle birşey gelen var mi? Ağrı yapıyor ve sertlik çok rahatsız ediyor.
Aysenurglc Gmzbl geçmiş olsun güle güle büyüsün bebeğiniz .Ben çok çektim.ebfeksiyon kapmisti dikişim verdikleri antibiyotik ha Pp i saatinde icmemisim dinlen memisim diye aman dikkat edin doktorunuza gidin
Pembepatik5 AmazonMom merhaba benimde 17 gün oluyor sezeryan olduğum sol tarafımda hafiften içi yumuşak bir şişliğim var sizin ne kadar sürede geçmişti acaba
Gmzbl Aysenurglc teşekkür ederim. Yarın gitmeyi planlıyorum endiselendim bayağı nasil bir tedavi uyguladınız peki
Aysenurglc Gmzbl bende kızarıklık ateş şişlik oldu çok kötüydü acilde enfeksiyon temizlendi sonra hep ilaçla yıkadım antibiyotik damardan serum Yeşim hergun şükür geçti çok kilo verdim sıkıntı dan 🥺ama geri aldimmm tabii malesef
AmazonMom Pembepatik5 bir 2 ay sürdü ama hala biraz hissediyorum emin olmak için doktora danış yinede 6 buçuk ay geçti aradan