emation55 7 günlük bebeğim var sütüm hemen gelmedi 3. Gün geldi bebeğim şuan yeni yeni alıştı emmeye arada mama takviyeside yapıyoruz şuan sütüm sanki az süt arttırıcı önerileriniz nelerdir
Gunsenin emation55 sık sık emzir ya da sağıp sütünü buzdolabında sakla, tahin pekmez, dut kurusu, ısırgan otu tohumu bal ile ye, bol su iç, hoşaf tüket, rezene iç, bol bol dinlen, uykunu al 😊
Aliasaf01 emation55 Yorumda arkadaş yapman gerekenleri söylemiş 😊 Ek olarak dereotu, marul yiyebilirsiniz. Pekmezi sulandırarak içerseniz daha çok süt yapıyor. Tahin helvası da güzel süt yapar😉 Bol bol emzirin bol bol su için. Birde kullanmak isterseniz Bestlak süt damlası var eczanelerde satılıyor suya damlatıp içiyorsunuz.
gmzcvk emation55 lacmix adinda takviye vitamin var sut arttirici sabah ogle aksam tok karnina aliyorsunuz, bir de solgar bira mayasi+b12 vitamini gunde 6 adet aliniyor o da yemek aralarinda tok karnina.. bunlar disinda dereotu var yemeyi sevmiyorsaniz kaynatin suyunu icin bunlar cok iyi geliyor tabi bir de gun icinde 3 litre su en az ☺️
RumeysaMom emation55 ilk süt az geliyor canım verebildiğin kadar ver ve en önemli süt o süt sonra çoğalacak merak etme
gmzcvk emation55 lacmix i hastaneden ayrilirken vermislerdi, sutun var ama kalitesini de arttirir demisti ebe.. digerini de teyzem ebe o onermisti ki sutu azalan bir kac arkadasim da hamilelik donemimde konusurken tavsiye etmisti olur da azalirsa bilgin olsun tamamen dogal diye
Edaahs emation55 bebeğin her istediğinde emzir bol sıvı uyku stresten uzak dur .herşey yoluna giricektir