Beysat94 Kızlar bebeğim 16 aylık sünnet olucak bı hafta erken yaptırcaktık nasip olmadı şimdiye kısmet oldu bu ayda yaptıran var mı çok hareketlendi çünkü🤭Nasıl geçti sünnet sonrası tecrübeli anneler yorumları bekliyorum🤷♀️
Sarikuzumalp Beysat94 bu ayda yaptırmadım ama, benim bebeğimde 17.ayına girecek çok hareketli şuan olsa nasıl başa çıkardım diye düşünüyorum. Biraz zorlayacak sizi 1 haftayı takviminizden silin derim 😃 hayırlısıyla olsun bitsin inşallah 🌸
S_x_w Beysat94 18 aylık yaptırmıştım.. İlk gece acık tutun demişlerdi uyurken.. Bir bacağını ben bir bacağını eşim tutmuştuk sabaha kadar 🥴🥴 ertesi gün bezledim ve sanki hiç bir şey yokmuş gibi atlayıp zıplamaya devam etmişti🤭😅 sadece çiş yaparken yandığı için bikaç gün gelip bana sarılıyordu🥰
Beysat94 Sarikuzumalp ay valahi şu gün bu gün derken korona girdi kaldı artık beklemeylim dedik🤷♀️inşallah sağoalsın🤗
Mom095 Beysat94 sünnet öncesi corona testi istediler mi hastanedenn 🥴 dün öyle bi post açmıştı biri. Bende bebeğimi sünnet ettirecektim. Test lafını duyunca bi korktum açıkçası
Beysat94 Mom095 ben açtılm o postu evet istediler bende korktum ama ertelersem uzucak yine bilemedim oyüzden🤷♀️
Beysat94 S_x_w yaaaa öyle mi biraz rahatladım🙈Tabi her bebek farklıdır bilemeyiz yinede sevindim hemen normale dönmesine maşallah birde 18 aylık genel anestezi mi oldu acaba
S_x_w Beysat94 bizim ayılması biraz zor olmuştu😕 yani epey çırpınmıştı eşimle zor tutmuştuk ama çok uzun sürmemişti.. İnşallah siz de böyle bir sıkıntı olmaz