Hfdvhesfhyu Merhaba kızlar kızım 11 aylık genelde suyunu biberonla veriyordum bu gün biberonu kırıldı bardakta veriyorum ama ustunu çok ıslatıyor sizler nerede su veriyorsunuz bebeğinize
Mommysharkdoodoodoodoo Hfdvhesfhyu avent pipetli bardaktan veriyorum özellikle gece su diye uyanırsa yanında duruyor içip uyuyor gündüz de her yere yanımda götürüyorum görebileceği yerde duruyor kendi içiyor.
Hfdvhesfhyu Deletedmom9 ben de bardakta vermeye çalışıyorum ama hem boğazında kalıyor hem de ustunu ıslatıyor