Kızlar 4 ay 5 günlük kızım. Sadece anne sütü alıyor. Normalde günde 3-4 defa kaka yapar. Dün gece de sancıyla uyandı saat 3ten 6ya kadar ıkındı ama yapamadı sonra uyudu. Sabahtan beri de aklıma gelen her şeyi yaptım. Karnına masaj yaptım, poposunu hafif hafif zeytinyağıyla uyardım, bir çay kaşığı zeytinyağı içirdim. Ama yok nafile. Ne uyuyor ne de duruyor sürekli ıkınarak ağlıyor. Şaşırdım valla napacağımı. Başına böyle bi şey gelen var mı napmak lazım? ☹