Bebeğim 9.ayına girmek üzere ama uyuturken okadar zorlamıyoruz ki sadece sallanarak uyuyor onda da çok zor uyuyor gerçi🤦🏻♀️ Gece uykusuna 10gbi yatırıyoruz zorla uyutuyoruz 10 - 20 dk sonra kalkıyor dikiliyor tekrar uyutma çabaları ilk bebeğim okadar yoruldum ki sabrım tükendi uyutmak demek zulüm demek önerilerniz var mı tecrübesizim 😔