Bu zamana kadar 3 gündüz uykusu yapan bebeğim birkaç gündür uzun saatler ayakta kalmaya başladı ve 2 mi 3 mü gündüz uykusu yaptıracağımı anlayamadım. 2 uyku yaptırıp gece uykusu diye yatırıyorum ama kalkıyor.E üç uyku yapsam bu seferde geç bi saatte üçüncü uyku yaptığı için akşam 10 buçuklara kadar duruyor. Ne yapacağımı şaşırdım ne önerirsiniz