kbkmayin ama yardimci olurmusunuz yenibpost actim bi allahin kuluda bisey yazmadi ozur dilerom simdiden
gecenki postlarda 13 aylik bebegimin kan degerindeki crp 10 oldugunu dile geyirmistim. atesi 2 gundur kalin giydirmedigim surece 36.5 civarinda. . antbyotik kullanimina devam ediyoruz. fakat ishalle beraberinde gunde 1 kerede asiri kusmasi var . asiri kafama takiliyor. istahsiz ve bende sivi kaybi var diye zorluyorum asiri pimpirikli bir anne oldum. artik aklima kotu kotu seyler geliyor neyi var bebegimin neden hala kusuyor vs. igdir gibi bi yerdeyiz ve dogru duzgun cocuk doktoru yok. asiri derecede moralim bozuk. asiri zayifladi bebegim. goz gore gore yani. ishal icin patates vs veriyorum bide mutlaka kefir icirmeye calisiyorum. peki bu kusma nasil gidecek ? yarin dr gidecez bakalim derdimize derman olacakmi insallah olurda su hastaligimiz biter.