arkadaşlar benm ara ara lekelenmelerim olmaya başlamıştı ama. bu ay regli oldum 12 gün sonra yine olduk ama bu sefer yine kahvemsi lekelenmeler arad apembeye kaçan hergün az azbugğn sekizinci gğn hala var dr a gidicem zaten simir testi
istemişti ama nezöan gitmem uygun olur bu bitmicek sanırım sormak istedim çnki simir ver dicek ama bı erıen başkayan regli olda azaz olmz bilemedim . belki fikirleriniz vardır dedim.