Canım bende 1.5 ay önce covid oldum sonra iyileştim. İyileştikten 3 hafta sonra ilk covid olduğum zamanki şikayetlerim yeniden başladı. Benimde ciğerlerime inmişti virüs. Doktora sordum. Semptomların geçmesi uzun sürer ara ara belirtiler gelir gider 6 aya kadar sürer bu durum korkma dedi. Ama 3 ayda 2. Kez korona olanları da duydum bi akrabam oldu hatta 3 ay arayla 2.kez. valla bende çok korkuyorum bu iş hiç belli olmuyo.