Eslembaby-Cennetmomy Mrvdmrsbs ay bu doktorlar da ne biliyor ki biz fazla almıştık çok almış az emzir dedi az emzirdim az kilo almış mama ver dedi anlamadın gitti ne kadar doğdu bacım bu arada bence gayet iyi
Mrvdmrsbs Eslembaby-Cennetmomy ah bu doktorlar bazen onlarda ne dediğini bilmyr diye düşünyrm 😀 3200 doğdu 😀
Seyma-2436 Mrvdmrsbs Kaç kilo doğdu ve bu ay kaç kilo aldı 500-1000 gram arası normal değer Ya ondan mı dedi acaba ama biraz saçma geldi bana bebeğiniz maşallah gayet iyi kiloda
Hllozz Mrvdmrsbs biz 38+2 de doğduk, 3200 ile şu an 5 kilo 2 ay 18 günlük. Kilosu için normal diyor doktor.
Mrvdmrsbs Hllozz maşallah maşallah bana kalırsa gayet iyi ama doktorun öyle demesi kafamı karıştırdı benim
Jeremh Bebek erkekse persentil tablosuna göre %50 nin altında görülüyor. ortalama yani %50 ye uygun olmasını bekliyorlar