Muallime1 4 aylıkken desteksiz uykuya alıştırdım, gece uykusu konusunda hiç sıkıntı yaşamadık açıkçası, bir de kamera sistemi kurduk uyandığı zaman gidiyordum yanına. Zaten 1 kere uyanır mamasını içer geri uyurdu. Diş dönemi biraz sıkıntılı oldu ama atlatılıyor. Hem odasına alışırsa belki uykuları daha da düzene girer.