Merhaba arkadaşlar 32. haftada ikiz bebeklerimi kucağıma aldım 2300 1900 kilo olarak dünyaya geldiler. Suanda 4 aylıklar 2 hafta önce 6300 diğeri 5200 çıktı kiloları doktorumuz iyi diyor ama kızımın kilosu çok geriden geliyor ve çok iştahsız 90 cc zor içiyor bi öğünde 5. Ay ek gıdaya geçeriz dedi sizde durumlar nasıl kilolar nasıl