Aynı aynı aynı 😱bütün gün beyfendiyi uyutmakla geçiyor. Uyuduktan 20 dk sonra gözler böyle 👀 Uykusunu alamadıgı içinde gün içinde hep mızmızlanıyor. Omuzda gaz çıkarır pozisyonsa evin içinde gezmek istiyor. Birde benimki 1 saatten uzın uyanık kalırsa çldıryor 🤕🤒 napıcaz böyle 🤷♀️ Atak haftası sanırım, ne zaman bitiyor bu meret???