Sabah erken kaldırın, bırakmayın daha çok küçük. O aylarda başlıyo direnme galiba 2 yaşında bizimki uykuya direnme tavan yaptı. Zaten en geç 8 buçukta kalkıyodu gündüz uyumak istemiyordu 7 de kaldırmaya başladım şimdi uyuyor gündüz uykusunu. Siz de bırakmayın derim, dediğim gibi çok çok küçükler daha. Bi de gündüz uyumayınca akşam da çok zor uyuyor