tombikdonerkankasiiskender Memnunun musunuz emzirip bu mamayı kullanan var mı bebekleriniz gece uyuyor mu bunu yiyince 😅
Kubraasafduhan1 tombikdonerkankasiiskender kaşık mamasından bahsediyorsunuz sanırım toz şeklinde olandan değil mi ? Eğer ondan ise ben kullanıyorum hatta bugün aptamilinkini de aldım
tombikdonerkankasiiskender Kubraasafduhan1 evet kaşık maması az önce bir postta bir arkadaş tavsiye etti de bi genel görüş alayım dedim cnm uyuyo mu bebeğin gece
Kubraasafduhan1 tombikdonerkankasiiskender tabi öyle çok uyumuyor ama hiç değilse sutumun yetmediği durumlarda verip karnının tok olduğunu biliyorum vicdanım rahat oluyor. Bir de bebeklerde sadece ac oldukları için uyanmazlar 😊😊
tombikdonerkankasiiskender Kubraasafduhan1 evet tabiki bazen alışkanlık haline getirdiğini de düşünüyorum benimkiside bir umut işte 😄