bilbakalim Seldademir yanlış zamanlama ağır gelebilir gece gündüz tavsiye ederim rahat gözlemlemeniz için
Guligul Seldademir uzgunum ama iyi bir baslangic olmamis. Ek gida postlarini mutlaka okuyun cok iyi geliyor. Hayirli olsun kolay gelsin.
Seldademir Hayat63 Mom079 Mom8 kahvekokusuu Deletedmom9 Guligul Mom079 bilbakalim Canım annelerim 3 gün kuralı uygulamamı yapmış bulunmaktayım her sebze be meyve için bugün de ilk defa gece de püre yapıp verdim ☺️ Anne sütü verip yatırıyordum normalde hazır mama kullanmıyorum henüz 😘
Hayat63 Seldademir Allah yardımcın olsun inşallah bebegin yemeyen bir bebek olmaz zira bana sorsalar en zoru ne çocugun kesinlikle yemek derim😰
cileklimilk Seldademir merhaba biz de 5 aylığız erken başlamak istedim tadımlara anne sütü alıyoruz sadece kabızlık sorunu yaşıyoruz şuan başınıza geldi mi bi çözüm biliyor musunuz