Elifmira2705 Bende besafe kullanıyorum 3 kademeli isofixsiz ama çok memnunum uyku için yatış pozisyonunda rahat ediyor bebeğim
Hunilianne Seydakrl gsbshshsh resmen gözümün önüne geldi ahshshsh😂😂 ben de aşırı acemiyim yaa güvenlik çarpı güvenlik şart