Kızım 7 aylık ayakta sallanarak uyuyor. Uyuduğu süre boyunca ayağımda kalmak istiyor koyduğum an en fazla 20 dk uyuyor. Ben napıcam artık çok yoruldum. O uyuduğu vakit iş görmem gerekirken yada bi kahve içmem gerekirken ayağımdan bırakıpta birşey yapamıyorum. Sallamaya karşı değilim ama uyuyana kadar sallayıp normal çocuk gibi yerine koymak istiyorum. Napıcam bi akıl verin nolur