Symefe33 Merhaba güzel anneler ateş ölçer hakkında kafama takılanlar var sizce kol altı mi temassiz mi nende kol altı var oğlum ateşlendiğinde onu kulandık hastaneye gittiğimizde temassizla ölçütler farkl cıktı sizce kol alti mi temazsiz mi
MomofGok Braun kulaktan ölçer aldım memnunum. Koltuk altında çocuklar beklelemeyebiliyor, zor oluyor Temassız da yanıltıyor. En iyisi kulaktan olan
Symefe33 Trendyolda comends temassiz indirimde birde indan sipariş verecem elimde bulunsun en azından