Minnossareannesi laviniko Şimdi ne kadarlık biz 2 ay 10 günlüğüz bende 1 yaşına getirebilmek çok isterdim 🥲
urasinannesi34 Gunesli2020 amin insallah valla basa gelmeden hicbisey i anlayamiyosunuz bende cok iyi bakar dedim ama ilk firsatta yari yolda kaldim malesef
Nevncnr33 laviniko pardon da ayıp bunun neresinde hanımefendi. Zorunluluk Başka bişey ben zorunlu olmadığım için bırakmam dedim. Bırakana saygım sonsuz siz bence iyice bi okuyup öyle cevap verin !
Nevncnr33 Gunesli2020 teşekkür ederim. Yani benim için de kayınvalide anne ayrımı yok yani ikisi de aynı torun torundur. Ama işte benim durum dediğiniz gibi farklı 🙏🏼