Minnossareannesi Benim 7/24 memede duran oğlum hiç anlamadı bile yokluğumu. Ben de işe başlamama 1 ay kala ağlamaya başlamıştım, ama 1 haftada adapte oldum. Hem eve geldiğimde o vicdan azabıyla çok daha kaliteli zaman geçirmeye çalıştığımı farkettim, hem de ona iyi bir gelecek sunabilmek için para kazanmam gerekiyordu.
Bir de şu an belki pandemi süreci nedeniyle psikolojim bozulduğu için böyle düşünüyor da olabilirim ama bana bağımlı olmayan bir bebek yetiştiriyor olmak beni biraz rahatlattı açıkçası.