Bende öksürük vardı ters verdim pozitif çıktı bebeğim 42 günlük onda bı belirti yok sürekli ateşi var mı diye bakıyorum arada öksürüyor ama oda normalmis şiddetlenirse 112 arayın dediler. Emzirdigim için ilaçta kullanamıyorum bebeğimi sık sık emziriyorum. 4 gündür karantina dayım. Ama geceleri aşırı terliyorum