Merhabalar biraz büyük duruyor emin değilim ama benim bebeğimde de 3. Ayında çıkmıştı diş değil diş incisi olarak adlandırılıyor Doktorumuz zamanla kaybolacağını söyledi bize ..bir araştırın isterseniz öyle bir şey olabilir .. diş için erken bir dönem gibi 🤔