Kızlar benim 18 günlük bebeğim var hamileyken detaylı ultarsyonda 2 mm kalbinde delik çıktı dogduktan sonra doktor kontorulden ilk üfürüm falan duymadım dedi 1 hafta sonraki kontorulden az biraz üfürüm duydum sanki dedi bizde bebek kardiyolijeye gidicez yarın insallah benim asıl sorum bebeğim bazen böyle kesik kesik hızlı hızlı nefes aliyo cok korkuyorum ne yapacağımı şaşırıyorum anne olmak meğerse ne zormuş uyku uyuyamiuorum heran bişey olacak diye acaba diyorum bu kesik kesik nefes alması kalbinden dolayımıdır yoksa baska bi sebebi varmıdır başına gelen varmı varsa neden acaba bilen bilgili anneler yazarsa cok mutlu olurum.:)