Arkadaşlar merhaba, oğlum şu an 4,5 aylık. 4.aya kadar artan şekilde konuşmalar yani agulamalar, sesler hatta çığlıkları atan bir çocuktu. Ancak 4.ay ile birlikte son 10 gündür agulamıyor, sesler çıkarmıyor. Tabi bu süreçte bulduğu her şeyi ağzına götürmeye başladığı bir döneme de geldi.
Acaba çocuğumun bu sessizliği geçici mi? Var mı böyle bir durumu yaşayan. Yoksa endişe etmeli miyim? Ne dersiniz,!?