Muzik Arkadaslar safra kesesı ameliyatı oldum,bir ay felan oldu.Dren takılmıstı uc dort gün oldu dreni cıkartalı.Sıvı gelıyordu çok.Şimdi çok şükür bitti sıvı ama sol kasıgımda ağrı var hıc olmazdı bu durumu yaşayan var mı acaba?