Merhaba hanımlar.Sezeryanla doğum gerçekleştirdiğim için sütüm ilk iki gün gelmedi hastanede emzirmeye çalıştım sürekli ama sarılıktan korktuğum için mama verilmesini istedim çünkü hiç sütüm yoktu.Sütü biberonla vermelerini kabul etmediğim için şırıngayla verdiedim.Basen hemşireler teste götürücez besliycez diye aldılar o arada biberon verdiklerini düşünüyorum ondan sonra da mememi komple itmeye başladı sütüm olduğu halde.Kaşıkla denedik o da beterdi yine istemedi.Şimdi kızım 12 günlük kayınvalidem göğsümü tutuyor diye alabiliyor.Kendisi hiç bir şekilde tutamıyor ne zaman kendisi tutar sizce çok üzülüyorum :(