gamzecinar11 10 gunluk bebegim ve emerken genzine sut kaçırıyor emzirmekten soğudum korkuyorum bisey olmasindan yardim edin
Birhemsireanne__ gamzecinar11 korkma canım toparlar kendni sütün tazikli gelince oluyor öyle sonra kendine grliyodur hemen bişey olmaz
Ogretmen34 gamzecinar11 benimde öyleydi ilk tazyikli gelen sütü sagip ondan sonra yağlı sütü veriyrodum
ikiKudurukAnnesi gamzecinar11 kızım 4 aylık hala oluyor ilk bende korkuyordum ama alıştım artık korkma canım hemen ters çevir sırtına vur yüzüne üfleyince de geçiyor 😊
Goksununannesi gamzecinar11 bizde de oluyordu emzirmeden önce hafif sağıyorum elimle sonra emziriyorum muhtemelen sütünüz çok olduğu içindir. Her emzirmede değil de arada bir sağın elinizle ama pompa falan kullanmayın
antikoalababy Bizim de kaçıyor , endişelenmene gerek yok canım bebek o sonuçta. Öyle durumlarda alnına yukarı doğru masaj yapıyorum düzeliyor
Rumeysa65 Benimde öyle oluyordu tazikli olduğundan dolayı 45 derece yatar pozisyonda emzir eğer sütün tazikliyse
busrtufn gamzecinar11 aynı durumu ilk aylarda bende çok yaşadım hatta 4 ay bu korkuyla büyüttüm bebeğimi seni çok iyi anlıyorum ama dik durmak zorundayız kendini toparla canım ben bebeğimi kucağımda dik şekilde emziriyordum süt kaçtığı zamanda alnına masaj yapıyordum hatta bebeğinin boğazına kaçtığında bebeğin öksürüyorsa korkma bana doktorum öyle demişti benimde sütüm fazla geliyordu o yüzden kaçıyormuş sıkma canını soğuma sakın emzirmeye devam et üstüne git korkunun zamanla bebeğinde emme refleksi gelişecek
ebrutuna gamzecinar11 inan bizde öyleydik artık ağlıyordum bende öyle olunca emzirirken yalnız kalmak istemiyordum bile ama zamanla azalıyor emin ol. Şimdi 3 aylık olduk ara ara oluyor tabi o da çok normal. Tavsiyem korkma sakin ol ☺️
busrtufn ebrutuna bende yalnız kalmak istemiyordum telefondan eşimi falan arıyordum sanki ne yapacaksa telefondan dolayı 🤷♀️ Güç alıyordum işte annemi göndermiyordum ama bir gün topladım kendimi bu böyle olmaz dedim başa çıktım bir şekilde
ebrutuna busrtufn aynen ya emzirmek eziyet gibi geliyordu, eşim bir an önce gelsin diye bekliyordum ama şükür azaldı zamanla hala oluyor ama bende alıştım galiba 😂
Xyz1234 gamzecinar11 bende yaşadım istersen ikk önce sağ sonra ver ben sağmadım ziyan oluyor diye öyle öyle alıştı geriye doğru baya eğimli yaslaniyordum onu dene istersen yatarak da olabilir ama öyle daha çok gaz yapıyormuş