Arkadaşlar merhaba
6 aylık kızım var akşam 6 gibi uyuduğu koltuktan düştü kendimi çok kötü hissediyorum ben çok kötü bir anneyim keşke onun yerine ben düşseydim ne yapmam gerekiyor böyle bişey başına gelen oldumu benimle fikirlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim