Merhaba hanımlar,
bebeğim büyüdükçe tırnaklarını kestirmiyor. Ne yolu denediysem olmadı.. ellerine bir şey veriyorum oyalamak için olmuyor. Uyurken deniyorum hissedip ellerini çekiyor ve uyanmaya kadar gidiyor. Sallarken bir defa kestim, şimdilerde deniyorum kestirmiyor. Siz nasıl kesiyorsunuz? 11aylık bebeğim 🐥