Gizemayaz Doktor tavsiyesi ile humana mama veriyoruz bebeğimize gunde 3 kere mamadan memnunuz ama içeriği inceleyince icinde palm yağı dikkatimizi cekti. Bir çok mamada varmis ne yazık ki. Sizler ne kullanıyorsunuz? 😔