Vefameric Kızlar oğlum 4 aylık anne sütüyle besleniyo Sadece günde 1 defa 60 cc mama iciyo 13 gündür kakasini yapmıyor normal mi
TiniminiKayra Vefameric cok uzun bi süre canim doktora götür biran once..ben bebegim 4gun falan yapmiyodu cok rahatsiz oluyodu yapamadigi icin..rahatsiz olmuyomu bebek netten arastirmistim ben kaka iceridr taşlaşiyomus uzun sure yapmayinca
busrakilic1 Vefameric lavman yaparlar bu kadar uzun süre normal değil. Mamadan sonra su verseydiniz keşke çatlamak üzeredir çocuk
Vefameric Byn87 busrakilic1 elif-emirinannesi Gizay230320 Ama hiçbir sıkıntısı yok bende o yüzden götürmedim doktora
Gizay230320 Benim kızımda 3 gün yapmamıştı doktorumuz 10 güne kadar normal ama 10 günden fazlası zararlı müdahale edilmesi lazım demişti nasıl bu kadar beklediniz hemen doktora başvurun
elif-emirinannesi Vefameric 13 gün fazla bir süreç. Aynı durumu kızımda çok çektim benim sadece anne sütü ile besleniyordu. Ama rahatsızlık hissetmiyordu. Doktor yapması gerek çünkü bağırsak tembeli olur dedi. Ara ara lavman yaptım zamanla düzene girdi. Şimdi 4.5 yaşında.
busrakilic1 Vefameric size öyle geliyor bence karnı dolmuştur iyice bir götürün müdahale edildiğinde sıkıntısı yoksa bişey çıkmaz ama bakalım ne kadar kaka çıkacak. Benim bebeğim 5 gün yapmadı lavman yaptılar taştı bezden
Oznur123 Vefameric sıkıntı olup olmamasına bakma 13 gun ne demek 10 gun ve üzeri sıkıntı çocuğa illa birsey mi olmasi lazim goturmeniz için