Merhaba tadimlar bitti sizler neelr yapıyordunuz arkadaşlar ve sabah öğle akşam şeklinde mutlaka yediriyor musunuz bana net şekilde yazabilir misiniz yemek fikirlerine ihtiyacım var ve saat saat yazarsanız çok memnun olurum…örneğin sabah 7.30 anne sütü veya formül süt veririm 9.00 kahvaltı yumurta sarısı pekmez karışımı gibi….şimdiden herkese çok teşekkürler….