Mom3434 Kızlar 2 aylık bebeğim cok sık kaka yapıyor kabız değil ama kaka yapacagı zaman cok ağlıyo ve sinirleniyor neden olabilir
Dilos01 Larisya benim bebeğim de 3 aylık kakasini yaparken ağlıyor ama 4 günde bi yapıyor annem makatı dar olduğu icin ağlar demisti zorlanıyor yanı yaparken dar olması zararlı mi ki cnm